Hjärtklappning = Ångest och Panik!

 
 
 
 
Jag har världens ångest för att vara helt ärlig, mamma orkar inte snart med mig att jag inte kommer upp till skolan. Och hon förstår inte att jag mår dåligt och att jag behöver prata med någon. Jag funderar också på att gå 1år extra i grundskolan för att plugga upp matten från vårterminen och SO:n jag missat där pga resa. Samt så ville jag förbättra mina betyg i allt annat. Och nu på gymnasiet är allt åt helvete förutom hälsopedogik typ och pedogisk ledarskap. I egelskan går det väll bra för har lämnat in alla uppgifter, i matten är allt ett helvete för kommer plugga 3 olika matten så vi får se om jag ens kommer palla det. Svenskan hatar jag men ska göra all upgifter ändå, har inte skickat in 2 uppgifter ännu och inte varit på en enda svenska lektion på 3veckor typ. För jag ogillar svenska läraren som in i gatan, han förklarar på helt fel sätt och bett han förklara på ett annat, men nej han lyssnar inte och dessutom så är han väldigt dryg också. Vet inte hru det annars ligger till i naturkunskapen men det är nog bra. I idrotten är det nog bra. Men vi får se hur mitt år slutar! Mamma är så trött på mig att hon sa att hon skulle köpa en biljett till Gran Canaria om jag inte sköter mig snart. Liksom vad ska jag göra där nere? Det är ju samma sak som i Sverige! 
 
Nu ska jag ta en Alvedon och sedan lägga mig en stund till. 
Därefter möta Steffie och dra till Västerholm. 
Puss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback