Godmorgon

 
 
 
Fy fan vad jag är trött! 
Vaknade utav den nya väckarklockan som mamma har köpt till mig och Alexandra i rummet.. 
Man kan ju tala om att man vaknar faktiskt utav den.. Hade lust att slänga in den i vägen men nej. 
Jag är i alla fall i skolan nu och funderar på att det kanske är för många som kommer på fredag.. 
Jag mår bra men är stressad, förkyld och har ont i ryggen. 
Måste sluta stressa nu, dessutom har jag rätt så mycket att göra klart vissa uppgifter som är kvar. 
 
Jag var i stan igår med Steffie och Adam, vi tittade på julklappar på Åhléns och hittade rätt så mycket samt i andra affärer. Vi var på EG en stund sen tog vi en fika istället. 
Blev inte länge där inne men det kändes skönt att komma hem lite tidigt för en gång skull. 
Tränade lite också. 
 
Idag har jag ingen aning om vad som ska ske, men jag kan säga att jag har mjukiskläder och vinterjackan med mig nu haha. Tror jag kommer åka hem efter skolan och plugga. Orkar nog inte dra in till stan. 
Kanske ber Steffie komma förbi om hon nu vill. 
 
BTW: Längtar till LÖRDAG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback