Godmorgon på er!

 
 
 
Jag har faktiskt sovit gott inatt, men på tal om när jag somnade.. Somnade va fan innan halv 4 inatt. 
Inte roligt men de lilla jag fick sova var skönt men ville sova vidare, men nej det går ej. 
Måste ta tag i skolan nu faktiskt, riktigt dåligt utav mig så som jag betet mig. 
Men nu är man vaken och ska snart göra sig i ordning för skolan. 
Sak möta Chrsitelle vid 20 över 9 och det ska bli roligt o skönt att ha någon i klassens som jag känner bra. 
 
Jag mår rätt så dåligt ändå, pga har fortfarande urinvägsinfektion fortfarande och det är riktigt jobbigt. 
Men vad ska man göra? 
Haha jag blir också trött på det skit vädret vi har. 
Kanske ska ta en vinterjacka idag till skolan? 
Eller så blir det skinnjackan som valigt och frysa.. 
Hoppas ni har haft en toppen natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback