fan asså!

 
 
 
Vilken jävla huvudvärk jag har, ont när jag kissar dessutom också. 
Inte roligt att ha urinväginfektion. Får dricka otroligt mycket med vatten. Dessutom så har jag fått världens hosta och den är ju inte skön, när jag hostar gör det ont i hela ryggen och i hela halsen. 
Undra om jag har blivit biten av en mygga, för min hals har tjocknat till också. Jag är ju allergisk mot myggor så det är en osis om jag blivit det nu. 
 
Dessutom så kom inte jag ens upp imorse, jag somnade liksom innan 1 igår. 
Sista gången jag var uppe var när mamman min satt i köket och hade ont och rökte. 
Sen gick jag och la mig i sängen och sov. 
 
Men ändå så kom jag inte upp imorse, jag förstår inte varför. 
Jag kunde ju knappt nästan ställa mig upp på morgonen för att jag hade så ont och i huvudet. 
Det jobbiga är att jag vet att jag har en infektion i kroppen någonstans, för varje gång jag får det. 
Så får jag en hel klump eller typ har världens smärta i skallbasen och ont i huvudet hela tiden. 
Men vi får hoppas det blir bättre. 
Steffie kommer förbi här snart så får vi se vad som sker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback