Bloggpaus?

 
 
Japp ska jag ta en bloggpaus eller inte?
Hinner inte blogga så mycket för jag är iväg hela tiden!
Kanske ska börja blogga via mobilen istället.
 
Idag så har jag varit i Odenplan och hade trevligt och mysigt.
Jag hoppas jag kan träffa han igen så småningom (Om han vill)..
Jag kommer ikväll åka hem till Clabbe med Steffie, de ska dricka..
Jag tror inte jag ska göra det ikväll, känner inte för det.
Gillar inte vara bakis..
 
Vi ska snart ta och gå o äta lite sen åka hem till mig först, sen åker vi ditåt.
Ni kanske undrar hur jag mår också, jag mår bra men är trött nu som in i gatan.
Men får väll ta en apelsin och äta lite fort, så jag vaknar lite.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback