One and but.

En sak kanske kan få mig glad och det är bara en.
En sak kanske kan få mig sur och det är en sak.
Men det är bara en som kan få mig på bästa humöret ibland.
Jag vet inte hur jag ska känna mig just nu, känns som om allt bara släpps och inte fortsätter.
Det känns som om att en dag så sker det omöjliga som inte var väntat.
Och en dag så kanske min önskan går i uppfyllelse, jag lämnar dig inte.
Du sa detsamma till mig att du aldrig tänker såra mig eller se mig ledsen.
Men en sak har jag redan gjort och det var att jag grät för dig, men det fick du inte se.
En dag lär du se att jag gråter framför dig och då är det lyckotårar säkert.
Det är inte ofta jag får såna här känslor för någon, trodde inte att jag skulle få såhär starka känslor för dig såhär fort.
Men det fick jag och jag vill bli den lyckligaste på jorden nu.
Men det går inte och det får jag vänta på att bli.
Jag vet inte hur jag ska känna mig, jag mår hur bra som helst.
Men mitt hjärta har en smärta och jag förstår inte varför det känns så.
Jag vet inte varför det känns som om jag har något i bröstet.
Jag vill inte ha den smärtan jag vill ha den sköna känslan som jag har när jag är med dig.
Jag vill kunna säga allt till dig från djupet av mitt hjärta, men det är så mycket.
Jag vet inte vad som själv har hänt med mig.
Allt är förvirrande nu och det enda jag vet är att du har otroligt starka känslor för mig och att allt är jävligt bra mellan oss två.
När du sa så till mig, framför mig så hoppas jag på att du talade sanning.
För jag litar på dig och dina ord.
Jag vet inte vad jag mer ska skriva eller säga.
Du är mitt allt.
Men när ska jag bli din helt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback