NU F*N !

Japp nu F*N ska det sluta ätas godis och annat, bara vatten, och allt annat utan socker och ut och börja springa på morgonen och gymmet som gäller, jag kommer få min lön nästa vecka så då blir det att bara sätta i gång. Och därfter blir det träning 3 gånger i veckan, så mycket jag hinner, pga skolarbete osv.
Jag mår skit utav att se tjock ut, så nu ska det bli ändring på det tycker jag, vill ha finare rumpa, mage och armar och ben.. Inte se ut som en gris som jag jag gör framför spegeln hela tiden.. Men aja. Får kämpa mig framåt, ska äta havregryns gröt på morgonen, och till lunch måste jag äta mycket grönsaker, kött och pasta, så jag förbygger lite muskler också? Och samt dricka vatten mycket. Hatar att titta mig i spegeln, speciellt mitt anikte är ju fucked up också? Måste ha fixade ögonbryn det med? Jag är halvt brun, men vill bli brunare/solbrun. Jag hoppas att jag kommer lyckas nu. Så vi får önska mig lycka till.
Nu ska jag ta och gå sova, så vi ses imorgon. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback