Daniél







Hur ska man beskriva dig Daniél? Du är för underbar och bara du kan få mig le, skratta och må bra just nu.
Jag trodde inte att jag skulle få vara med om äkta kärlek igen men du ger mig äkta kärlek vid varje minut och sekund. Du är mitt allt och ingen är som du, du är speciell och bara du är den jag gillar otroligt mycket. Varje gång jag släpper din hand när jag ska hem, så saknar jag dig, jag tänker på dig då 24/7 och jag kan inte sluta tänka på dig då. Daniél du är mitt allt och mitt hjärta tillhör bara dig, det är ingen annan som äger det, det är ingen annan som äger mig heller, jag är bara din och du är bara min också. Vi passar ihop för att vi båda tänker likadant på saker och vi förstår varandra, när vi båda driver så fattar vi själva att vi gör det. Vi blir inte sura på varandra, vi är inte på varandra hela tiden när vi inte kan messa, utan vi messar efter vi varit upptagna med saker. Det bästa med dig är hur du behandlar mig, du behandlar mig som om jag vore din prinsessa och din ägodel. Du är hur söt som helst när du ler emot mig och säger något till mig, du är för underbar emot mig också, om jag inte har ätit så tvingar du mig att äta, eller något annat viktigt så säger du åt mig att göra det. Och det som får mig le som mest är när jag ser ett sms ifrån dig där det står " Jag saknar dig otroligt mycket " , även när jag är med dig så kan jag inte sluta le och vara glad, jag mår så himla bra när jag är med dig älskling. Mina känslor för dig börjar bli obeskrivliga nu och då vet jag inte vad jag kommer säga till dig, sist jag hade känslor som dessa var för 3 år sen. Men nu har jag fått uppleva äkta kärlek igen och tro mig jag kommer aldrig släppa taget om dig Daniél, kommer inte lämna dig en sekund ens! Det som är bra också är att du inte röker eller dricker, du tar hand om mig dygnet runt och jag lyssnar bara på dig och ingen annan. Vi har kommit närmare varandra mer och mer och kärleken slutar aldrig mellan oss, vi gillar båda samma sak, samma mat (nästan) haha, musik, choklad, läsk, allt. Vilket får oss att passa bra ihop, vi båda fyller år i samma månad, samma år men JAG är 9 dagar äldre än dig haha, nej men du är våg och jag är jungfru, och kollade upp det och det stod att vi båda passar väldigt bra ihop för vi är likadana i sätte och så. Men en sak är vi inte lika det är mitt galna humör haha, men ändå så gillar du mig oerhört mycket. Jag älskar din familj, de är så himla trevliga och det går inte att mot stå att prata med dem. Min familj gillar dig också och tycker du är hur trevlig som helst och mogen. Jag är så himla glad att jag träffa dig hjärtat, trodde aldrig att det skulle sluta med att vi nu är på G och det lär ju leda till att vi blir tillsammans i slut ändan, men det är upp till dig min sötnos. Jag är lyckligast på jorden och kan inte sluta vara glad när jag är med dig. Jag hoppas att det blir vi två snart. Puss :-* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback