Svar:

Anonym om Svar på kommentar..:
"Och jag fick ju den utav honom som en tidig födelsedags present om jag inte har fel?!"
Nej vi fick alla våra samtidigt för att det skulle bli billigare att ringa varandra (med de abonnemang som kom).
Allt ska jag inte ha tillbaka, det var saker du fick men väskorna och adidas tröjan (brunröda) fick du låna, kommer inte ihåg om det var något annat också, och det är det ända som jag vill ha tillbaka, de saker du fått har du fått oavsätt vart du flyttar eller gör, det hoppas jag du vet?!
Du betyder oerhört mycket för mig Steffie och gör skulle aldrig göra någonting för att vara taskig eller såra dig, sen att du valde att flytta utan ett hejdå och endast skicka ett sms om det, sedan blocka på facebook och skita i att svara på sms osv det får stå för dig. Jag har försökt funnits där och lyssnat när du behövt prata osv, jag försökte verkligen sen att jag har ett komplicerat förflutet som blev förmycket för dig är inget jag kan göra åt och jag tycker det är grymt tråkigt att det gjorde att du bara lämnade oss utan ens ett hejdå.
Jag har tvättat och lagt ner det du hade kvar här, det är även ett halsband och Mk sakerna, vet inte om du hade kvar något i förrådet i så fall finns det kvar tills du vill ha det..
Det med Iphonen är mellan er två, jag var inte där och kan inte säga något om det, annars håller jag vad som är sagt, det vet du? Jag vet att du blocka på FB, "skaffa dig" en ny "pappa", att din mamma helt plötsligt var den som ställt upp för dig och var viktigast i ditt liv osv fast hon var anledningen till att du ville flytta hit från början. Vi tvingade dig inte hit från början, du bad mig och jag tog in dig utan att tveka och jag älskar dig precis lika mycket som mina egna ungar och tänker på dig, undrar hur det går för dig osv VARJE dag!
Tack, "Lilltjejen" pratar om dig ofta och frågar om du är i skolan osv. VI saknar dig, heeela familjen!





Svar på kommentar från mig:

Ja det fick vi, men som jag minns så sa pappa att det var som en tidig födelsedagspresent till mig i bilen på väg till skolan en dag?! Japp du ska få de kläderna och väskorna, samt dina turkos byxor från Bik Bok som jag fick låna. Ja det får stå för mig men jag vågade inte ha kvar er på Facebook pga hur mycket pappa höjde rösten i skolan så att mina andra klass kompisar reagerade och min sy slöjds lärare blev orolig och gick fram och frågade vem han var pga hur han tittade på mig och höjde rösten. Ja det blev för mycket för mig och jag klarade inte av det, och de ber jag om ursäkt för. Jag vet att allt slutade dåligt och omoget också. Va snällt att du har gjort det, jag tror inte jag har kvar något i förrådet. Jag vet att du håller de som är lovat, men nu vet jag att han inte gör det. På så sätt så är han min bonus pappa också? Du är min bonus mamma? SÅ jag har all rätt att lägga till en relation som pappa?! Jag vet att det var hon som var anledningen till att jag flyttade till er, men saker förändras och man saknar sin mamma enormt, fast hon har haft fel och brister så kan man alltid förlåta och bli förlåten, hon är min mamma ju och hon försvinner ju aldrig. Jag vet att du älskar mig, jag älskar dig också och jag tänker på er varje dag och barnen, det går bra för mig, det går bra för mig i skolan, 5 VG nu och allt går bra, blev godkänd på Svenska Nationella. Kan förstå att hon pratar om mig mycket, jag saknar henne jätte mycket och saknar er alla också. Grattis till Pojken som kommit förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback