Skolan

Nu har jag No med Gurleen och resten av klassen, vi ska gå igenom vad vi ska göra på redovisningen.
Jag mår bara bra men är sjukt trött haha, men det har gått över lite för jag drack kaffe imorse.
I dag ska jag dra hem direkt för jag ska plugga en massa, har Nationella prov nästa vecka, men kan en himla massa redan i Biologin. Pluggade redan i helgen och igår en massa, och jag vet att jag kommer klara det.
I helgen så kommer jag åka iväg med Mikaela och vi ska träffa våra vänner, våran vän Diana ska fira sin födelsedag med sleep over med melodifestivalen hehe, shit har inte kollat på melodi ens? Haha men äsch det blir roligt. Nu ska jag dra vidare så vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback