Lektion

Just nu.
Japp våran lektion har inte satts igång ännu, för vi väntar på en sak. Men idag tog det fan tid för mig att gå upp och jag somande på bussen på väg till skolan. Jag somnade vid halv 11 igår så förstår inte varför jag är trött, gick upp kvart i 7 och skulle börja gå ner vid kvart över 7. Så jag hann med bussen som går halv. Men jag hann. Blev bara lite stressad. Jag mår i alla fall bra men känner mig lite kraslig, har ingen aning om varför. Blir att dra hem efter skolan idag och röja i rummet och plugga. Imorgon ska jag också plugga men ska följa med Mikaela till Cybergymnasiet för hon ska hämta sina prover där, eftersom hon har sökt in på estetiska programmet. Jag hoppas själv att jag kommer in på BF (barnoch fritids-programmet). Jag är jätte hungrig också och vi får se vad det blir, som vanligt blir det fisk i skolan på tisdagar, så något med fisk blir det. Nu ska jag dra vidare så ses vi senare sen. Kram och god förmiddag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback