Hemma nu

Japp ny duschad och har nyss gymmat och det var riktigt skönt, körde ben idag men kunde knappt inte köra, gjorde ont i knäna, så bit ihop typ. Nej men det ska fixas. Jag mår i alla fall bara bra och min dag har varit sådär, stressig och förvirrande tycker jag, och så är det en viss person som inte svara på sms, vilket får mig as irriterad, men människan sover säkert. Hehe, nu blir det något litet att äta sen sängen faktiskt, är sjukt trött. Sov dåligt inatt, det var skönta att träffa en annan person idag också, har inte träffat han sen 1-2månader tillbaka, veckorna flyger ju bara iväg. Haha imorgon blir det mage och armar som ska tränas och jag börjar vid tio i 9 imorgon, skönt, men det lär bli en bra dag för mig tror jag. Måste vara positiv fast det är en massa som är negativ för mig just nu. Men livet går vidare. Jag ska också ta och försöka köpa ett par skor denna månad och trosor och tränings kläder. Dessutom så ska jag ha 1050kr som jag la undan i Januari, men det lär jag ju aldrig få. Så det är ju bara att gå viadre med det också. Nu ska jag dra vidare så ses vi imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback