Fy fan - Inte bra...

Haha tror jag aldrig har sett en sån fulare person och speciellt en riktig jävla brud jag kan skratta åt så mycket. Hon är helt psykad, men aja orkar inte gå in på vem hon är just nu. Idag gick skolan som vanligt bra men jobbigt med långa dagar tycker jag, åkte direkt hem och nu sitter jag och pluggar, det går rätt så bra faktiskt. Jag mår bara bra, men har haft ont i min mage sen i fredags nu och det går inte över? Och nej det är inte som mens värk som de andra sagt, det är vid min magsäck. Kommer plugga dessutom hela kvällen också och imorgon dag och kväll. Jag hoppas ni har haft en underbar dag så bloggar jag mera sen om hur irriterad jag är på den där *****..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback