Dålig uppdatering

 
 
 
 
 
 
Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men jag har haft fullt upp. 
På sista tiden så har jag ju varit i Riga, varit med vänner i Vårberg, varit på fester och bara tagit det lugnt hemma och jobbat lite. 
 
Ni kanske undrar hur allt är med mig? 
Jo jag mår bara bra men längtar tills skolan börjar igen, blir blir lite rastlös när man inte vet vad man ska göra ju. 
Ska till gymnasieslussen den 21 Augusti, och då skickar dom mig till ett gymnasium närheten där jag bor, det blir troligtvis ett gymnasium i Liljeholmen då. Eftersom jag bor väldigt nära. 

Vi får se hur jag ska fira min födelsedag också som är om ungefär 7 veckor. 
Har inte planerat så mycket, men vi får se. 
 
Nu på fredag så fyller Eddy 19år och det ska självklart firas. 
Han var här i helgen och det var Christelle också, vi hade jätte trevligt, alla sov här. Haha vi var många här hemma. 
 Jag hoppas ni har haft en bra sommar hittils i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback