Texter som jag skrivit.


Du vaknar upp en dag du ser solen,
första tanken är att du ska ha en bra dag.
Du tänker o tänker alltid, du kan ej sluta,
vad ska du göra idag? Vad ska man hitta på? Vad har folk för sig idag? Man kopplar upp sig till det beroende framkallande Facebook och kollar vad alla gör och gjort, sedan så hålls Facebook igång hela dagen. Tror inte någon kan klara sig utan Facebook på en hel vecka. Du tänker ofta på att lägga ner kontot på Facebook, när du istället kan ta tag och ringa någon, vara med människan istället för att kolla på en social sajt som håller dig inne på den dygnet runt hela tiden.

Varför ge upp när du har en underbar familj och vänner som bryr sig om dig?
Sluta larva dig och väx upp istället för att spela en helt annan person.
Lägg ner din attityd och visa att du är en ängel istället för en B!TCH.
Du kan mer än vad du anar, du har bara inte själv märkt det, utan det är alla i din omgivning som märker det.
Och påminer och säger det till dig varje dag, men du nekar och säger nej.
Va bara sig själv,
Kämpa och ge aldrig upp för de som älskar dig vill aldrig att du ska försvinna.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan hur mår du idag? :)



Jag har även en dagens blogg tävling där jag utser 5 vinnare som får visas framför mina 350+ läsare! Här får du direkt länk! :) ---> http://jaasses.webblogg.se/2012/january/dagens-blogg-67-januari-2012.html#comment

2012-01-07 @ 20:32:45
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback