2012-01-22

Jag var i Las Palmas och kom hem nu i fredags. Det var varmt och skönt där nere och jag vill tillbaka.. Det är snö ute här och det är kallt. Jag mår i alla fall bra och idag ska man dra förbi en sväng hos min farfar och lämna hans present ifrån semestern. Senare vet jag inte vad som händer men vi får se vad som händer. Jag är tillbaka i skolan imorgon och det blir mycket plugg under min håltimme som jag har efter No lektionen på morgonen. Nu ska jag gå och ta en dusch sen göra mig ordning för dagen. Juste jag köpte ett par byxor igår och ett nytt linne från Gina Tricot. Lägger upp bilder sen. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: B E X O L L I L A.

de e helt okej sj?

2012-01-22 @ 13:04:32
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback