2012-01-07

Innan dom här så hade jag snäckskal i 3D effekt.
Sedan hade jag dom här.
Dom har hade jag sist, sen ramla alla av. Jag hade haft tipparna länge så jag behövde nya nu haha.
Men hon är riktigt duktig.
Idag verkar det bli en slapp dag för mig, har inget att göra men vill åka in till stan idag men det skulle jag ha planerat redan igår då.. Men jag mår i alla fall bara bra och sitter och läser olika bloggar just nu. Prinsessan sover så gott just nu och pappa är iväg med prinsen. Vi får se vad som sker imorgon, vi får se om jag får sova hos stora syster då. Luiza bjöd hem mig till henne i tisdags till imorgon, så vi får se om jag kommer få. Jag ska dra vidare nu, kanske ska kolla på en serie och väntar till pappa och de kommer hem. Vill ha mina naglar fixade men får vänta tills min bonus mamma har tid och ork så klart. Hehe hon är ju rikitgt duktig tycker jag. Men vi ses.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fina naglar :)

allt bra?

2012-01-07 @ 18:46:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback