2012-02-03

Vilken dag det har varit, snö storm ute nu. Jag hatar rent ut sagt snö faktiskt, önskar att de var varmt året runt. Jag mår i alla fall bra och jag är nog inge vett i huvudet tror jag. Jag har spenderat 1276kr på 3veckor, det är inte bra, jag skulle ha de fram till 2veckor till. Men de är borta... Mitt sl-kort tappade ju jag och jag får f*n leva med konsekvenserna, jag ska i alla fall försöka fixa det så jag får tillbaka pengarna, så jag kan köpa en bussremsa, för ska ringa till SL och be de skicka hem ett nytt kort till mig. Den kommer om en vecka då såntfall. Ska skaffa en j*kla spargris, så jag kan spara mina pengar nu och börja veta lite vett om värde i pengar. Ska be pappa och hans tjej ta hand om min spargris då haha. Men annars så har dagen varit bra, håller på att bli klar i syslöjden. Och tog hem historian idag faktiskt så ska pappa få hjälpa mig lite hade jag tänkt. I helgen blir det att umgås med familjen. Vi får se vad som händer helt enkelt. Vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback