Trött

 
(bild från igår, jag med tub topp och högmidjade jeans och en svart stickad kofta). 
 
 
Gud va trött jag är. 
Efter jag hade ätit Sushi med Steffie så drog jag och möte Dimitri i Skrapan. 
Vi gick runt lite och hamnade sen i en oväntad butik haha, kom som en chock men han är underbar. 
Men sedan så tog vi tunnelbanan och jag klev ju av i Liljeholmen, alltid lika härligt att träffa han. 
När jag kom hem så lvertalade mamma mig att få lillasyster att sova hemma, så jag sa till Alexandra till slut att vi ska titta på film osv.. Hon gick med på det. 
 
Just nu så sitter jag bara och kollar runt på facebook och andra sidor. 
Är dessutom sjukt trött och fortfarande bakis från igår. 
Fattar inte hur jag ens orkar vara vaken.. 
Ska lägga mig snart i alla fall. 
Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback