SÖS

 
 
 
 
Japp var på SÖS under hela eftermiddagen nästan p.g.a min hjärna. 
Jag trodde jag hade hjärnskakning men nej det var det ej, läkaren jag hade sa att han inte heller visste vad det var med min hjärna så han gick t.o.m och pratade med sin överläkare och kom sedan tillbaka och sa:
 
-han: Du kommer få en tid imorgon eller nu i veckan längre bort här på sjukhuset angående ditt huvud/hjärna, för vi vet ej vad som är problemet och dina symtom är tecken på något. Men vi vet ej vad det är. Så vi skickar hem dig. Om det är så att du spyr eller får sprängande huvudvärk så måste du åka in akut. 
 
Jag: Okej men ni vet alltså inte vad de är för fel? För jag lider av yr (hänger ej med), minneslucka, huvudvärk, ont där jag slog i och illamående? 
 
Han: Nej det är ju de vi inte vet. Så därför ska du få gå till en anna läkare så de han kolla bättre på dig. Men du har ej haft hjärnskakning eller har det inte. 
Jag: Okej hej då. 
 
Asså är dom dumma eller? Om dom inte ens visste vad det var och skickar mig till en bättre läkare nu i veckan!? 
Varför kunde de inte ha gjort det redan idag då? Seriöst blir så trött på dom. 
 
Men nu är jag hemma i alla fall och vi får se om jag ens kommer kunna hänga med på lektionern imorgon i skolan.   
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback