SEGT!

 
Japp just nu så väntar jag på att Steffie ska komma innanför dörren. 
Väntat på henne, hon slutade klockan 16:00 idag och jag slutade vid 13:00! 
Jag mår lite bättre, men känns som om jag börjar få feber igen, inte roligt att bli sjuk hela tiden. 
Får ta och börja träna stenhårt, så jag slipper vaar sjuk hela tiden. 
 
Haha dessutom så skrattar jag så mycket och åt en person! 
Han sa tidigare när vi för länge sen var tillsammans att jag var fet hela tiden i hans ögon, så till slut gjorde jag slut med människan för man säger inte så..Och nu kommer det roliga, han hör av sig idag till mig och vill ha tillbaka mig? Seriöst jag kommer aldrig ta tillbaka honom p.g.a hur illa han behandlade mig! 
Hoppas han hittar en ny tjej som kommer bli trött på honom också haha. 
 
Kan tipsa er om att köp en varm jävla mössa i vinter, för om ungefär 2veckor kommer det vara svinkallt och ni kommer vilja köpa en varmare mössa. Tycker det är lite roligt att alla ger mig sne blickar bara för att jag har en björnfitta på huvudet hela tiden och går runt med den. Haha Steffie köpte en likadan men en annan färg. 
 
Ska ta och göra mig i ordning nu. 
Vi ses senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback