Ny mobil

 
Har ungefär likadan mobil som styvfar min har. Men han har den stora och jag har mini. 
Alltså samsung s3 mini har jag, den är precis likadan som hans, och jag älskar den! 
Hur enkel som helst och väger lika mycket som en iphone. 
Jag fick den i julklapp och jag blev hur nöjd som helst, lilla syster fick en ny data med Windows 8. 
Men hon hade lite otur nu ikväll, hon har spytt för hon har ätit något dåligt hon har spytt så många gånger att hon spräckte blodkärl i strupen t.o.m och spytt gallvätska, stackars min sötnos. 
Men nu har hon äntligen somnat och hoppas hon inte spyr mera, för om jag hade blivit smittad hade jag redan spytt och angelica (pelles dotter). Samt resten av familjen. 
Det var bara hon också som åt ägg med majonäs och kaviar, så det kan va något utav de tre som är dåliga eller något. 
 
Jag mår i alla fall bra och har haft en bra jul. 
hoppas ni har haft en bra jul alla. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback