some information.

Nu håller man på att bli sjuk igen,kul .. Jag hostar hela tiden och näsan rinner haha,och halsen gör ont och är hes :(
Men vad ska jag göra? Tar strepsil hals tabletter så det kanske hjälper? Men konstigt nog har det blivit värre? Skit jobbigt tycker jag faktikst. Men i alla fall allt är väll bra annars. Är varm hela tiden inombords pga en sak och om jag ska säga det såhär så är jag glad att jag är det. För det är en stor förklaring varför. När vi kommer till kärleken kan jag säga att jag är lost in love haha. Haha men vad ska man göra åt den saken? Skolan går bra men lite mycket,men det är inte så svårt att lära sig :) Bara plugga på och så. . :) Jag kommer imorgon börja klockan 09.30 och då har jag musik :) Vi ska göra en drama om Djungelboken haha :) Kul tycker jag :) Men annars går allt bra i skolan. Jag kommer lägga undan pengar till vintern vilket är bra,för det ska bli många presenter i år till alla :D mohaha :) NU ska jag i alla fall ta och ducsha sen lägga mig,vi får se kanske chattar med ängel lite sen sova :) Vi hörs imorgon eller senare.

Kommentarer
Postat av: STACKAREN!!!

snygging :) <3

2011-09-23 @ 03:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback