♥ ♥ Mikaela Karapalas ♥ ♥

Jag har alltid ställt upp för mina vänner vad som än skett? Men vad får man tillbaka ?? Finns bara 1 i hela mitt liv som är som en ängel! Det är min älskling Mikkah. Hon är mer än bara ett hjärta av guld. Hon har alltid funnits där för mig oavsett. Det finns ingen som du som behandlat mig så bra som du gör/gjort som en äkta vän ska vara! Älskar dig! VI har ur många hemligheter som helst o vi går inte o berättar det för någon,utam vi är änglar emot varandra och vet hur man ska behandla varandra. Du är de första jag någonsin kunnat lita på ♥ Mikaela Karapalas kommer aldrig aldrig glömma dig! Du kommer aldrig försvinna ur mitt hjärta ! Du är den enda underbaraste vännen som finns i mitt hjärta♥ Vi har aldrig bråkat och vi har alltid varit vänner . Du och Jag livet ut ♥ ♥ ♥ Du är min bästa vän och utan dig så skulle jag aldrig stått kvar. 
Du har alltid funnits vid mig oavsett vad det än handlat om! Du är mer än bara en ängel. 
Älskar dig min jordgubbe haha =D ♥ Du betyder allt för mig,skulle du hoppa skulle jag också hoppa då ♥ ♥
Puss på dig gumman ! (http://aborted.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback