Kärleken finns där när du minst anar det

Det är du som får mig att andas och le o vara den jag ska vara för varje dag
Det är du som får mig att kämpa och ta mig upp varje dag och dra till skolan.
Det är du som får att vara stark och ha kraft och mod till att leva varje dag.
Min hjärna säger en sak och mitt hjärta säger också en sak,saken är kärlek.
Kärleken jag har är mer än bara några ord eller kramar och pussar.
Jag vet själv när mitt hjärta väljer rätt väg o val när kärleken pumpar i mitt blod.
Att tänka på dig får mig att rysa och le .
Minnerna säger mer än vad jag själv kan förstå hur jag mår nu.
Minnerna säger allt o inget. Men hur jag mår är en fråga.?
Kärleken kan verkligen få en svag o dödad och mer än bara så,men samtidigt kan den få en hel och stark.
247114_217236274976419_100000701453700_721589_1046201_n_large

Kommentarer
Postat av: Lisa

så sant så sant! hoppas du har det bar gumman! :)

2011-09-19 @ 17:48:51
URL: http://lisahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback