Good night,Good dreams is coming again.

Jag har just nu lagt prinsessan och hon fick nyligen kolla på Pippi långstrump :) Hon låg i min famn och var så lugn :) älskar när hon är så,älskar att vara själv med henne och ta hand om hon :) Hon är så underbar. Jag Mår just nu sådär,är lite osäker på hur jag ska göra?? Vad för väg jag vill gå och så?? Men vi får se hur det leder till.. Jag kommer imorgon plugga en massa på matten och engelskan,eftersom matte läxan ska lämnas in på Måndag och Glosorna är till onsdag :) Gillar att vara klar i förväg :) Som sagt så fyller jag år om typ 9dagar,vilket är kul... ? Eller? Men i alla fall jag kommer få min data utav skolan på tisdag och det blir fett najs då haha :) Har längtat efter den,men vi kommer få lämna in den sen igen,när vi går ut 9:an.. Så det blir o köpa en egen då :)
Vi får se hur det blir med helgen som kommer där. Kanske sover hos mamma,eftersom jag vill träffa min lilla syster och mamma,var ett tag sen. :) Då får vi se vad som sker. :)

Nu ska jag ta och duscha,sedan så blir det en film under täcket,och kanske en varm kopp te ?
Hoppas ni har haft en bra dag för jag är skit trött och ska ta och göra mig i ordning för sängen :) (Men nås på mobilen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback