2011-09-23

Jag är hemma ! Haha nej men jag är på bra humör idag fast jag har sjukt ont i halsen :( Man får hoppas på att man blir bättre snart då :) Idag drog pappsen till Belgrad med jobbet så det är jag hemma och några till :) Ikväll blir det att ta det lugnt och mysa framför en film med bästa bonusmamman :) Både hon och jag är typ halvt sjuka .. :( Buhu på oss .. Imorgon blir det att Millan kommer hit med hennes kille,vi ska äta lunch gemensamt och efter det vid 4 blir det att Mormor kommer hit,då ska vi fira min födelsedag :) Det blir kul. Söndag ska man fira bonusmammans morfar,så det blir resturang ute,de kommer bli trevligt. Jag ska nu ta och duscha sen blir det filmmys :) Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback