2011-09-14

Jag har idag i skolan fått min data (Macbook Air haha) Den är skit najs,jag mår i alla fall sådär,pga jag är väldigt trött och det är inte kul :( Jag hade idrott idag också,o efter det blev man ännu tröttare,men märkte att min kondition har fan blivit bättre :) Men just nu är jag skit trött och vill bara sova nu,somande i soffan men pappa väckte mig. Jag ska nog efter jag laddat datan,gå och ducsha o lägga mig :) Behöver det faktiskt,är sjukt trött om dagarna,orkar knappt inget.. :( Pga somnar sent på kvällara :( Men annars är allt bra :) Imorgon ska jag upp 6.00 och börjar 8.20. Det jobbiga är att en viss person har kommit tillbaka till skolan och det är lite jobbigt haha,men jag överlever.. På fredag blir det hem till mami och då får man träffa sina syskon och dom andra :) Och vänner blir det i helgen.. Blir eventuellt en klippning hos Mikkah på söndag,ska bara klippa topparna :) dom är slitna :( Men hoppas ni har haft en bra dag så får vi höras senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback