2011-09-12

Hej på er alla läsare :)

Jag mår bara bra och har haft en toppen bra med min älskade bästavän Mikkah haha,skolan gick långsamt men till slut så var dagen slut. Vi hade brandövning under idrotten haha,men det gick väll bra :) 9D får datorna på onsdag.. Typiskt eller hur?? Men det är en annan femma.. Jag kommer under helgen sova hos mamma,ska bli kul att få träffa henne lite och lilla syster :) Men i alla fall efter skolan så drog jag och Mikkah till Skärholmens centrum och kollade runt med tjejkompisen Tina,hon sjunger så,hon behövde en klänning/Outfit till lördag så vi letade haha :) Men hoppas ni har haft en bra dag,för nu är jag hemma och ska ta och plugga lite sen blire en varm dusch och Sex and the City klockan 23.00 på TV :) Men vi får höras imorgon.

Bilder ifrån idag :love:





Mikkah och Jag på H&M



Och glada jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback