2011-09-04

Jag vet att jag inte har bloggat på länge,men jag har jaft fullt upp,det ska bli bättre med det :) Jag mår sådär,allt kan ha varit bättre.. Dom senate dagarna har jag varit i skolan och så,i onsdag så köpte jag ett par nya jeans,men vill ha ett par till :) Dom är skit fina. Jag var på BIO i fredags med Mikkah,Angelica och Mattias :) Vi såg Försvunnen. Den var sådär,den kunde ha varit bättre,men jag kan ge den 3stjärnor för hela filmen. Igår var killen här uppe i Stockholm och det blev lite kaos,men det är en annan femma. Kommer inte kunna säga hej då till honom idag när han åker.. Men jag hoppas han förstår varför. Jag kommer idag vara med familjen,eftersom jag inte får dra någon annanstans.. Jag börjar kvart i 11 på måndag så det blir lite sovmorgon för mig då :) Jag kommer försöka blogga så mycket som möjligt,men lite svårt med skolan o så. Vi kommer få datorerna den 13 September. Jippi! :) Men nu ska jag dra vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kommer ni få datorer fan så fuskigt! Ja men nå rullar det på fast har det lite jobbigt just nu..vad har du tänkt att göra idag då? :)

Kram

2011-09-04 @ 12:04:19
URL: http://lisahedblom.devote.se
Postat av: Lisa

Bytt tillbaka! :)

2011-09-04 @ 20:37:56
URL: http://lisahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback