Bilder ifrån igår och idag i lekparken.

2011-10-29

Prinsessan


På väg till tumba



Framme!



Sällskap av syster Alexandra



Prinsessan fick 2 Mariekex.



Jag och Prinsessan



Precis innan bussen kom på väg hemåt.


2011-10-30



Prinsen



Han såg lite olycklig ut där.



Sedan var det full fart framåt med lekandet .



Sen kom Jonathan och ville vara med,och det fick han.



Alexandra också.



Fin bild på Jonathan.



Jag och Alexandra



Alla tre leker,Alexandra,Jonathan,Prinsen och Prinsessan vår.



Och sen en liten bild på mig.

Kommentarer
Postat av: martina

sv; haha okejdå, jag är JÄVLIGT kär i dom måste jag erkänna ;)

2011-10-30 @ 18:08:29
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback