2011-10-30

Idag blir det att vara hemma med mina syskon fast jag skulle åkt iväg,men man ställer ju alltid upp för sin familj.
Jag skulle emot skäris men det blev inget. Jag mår i alla fall bra men är lite förkyld är jag. Jag kommer imorgon att åka iväg för det ska jag,har lite saker att göra imorgon så vi får se vad som sker mer. Ikväll blir det att mysa framför en film tror jag med min lilla syster. Vi får se vad vi ska se för film.
Nu i veckan ska jag göra massor,jag ska till biblioteket med Diana och plugga en massa,jag ska träffa någon och jag ska kolla på leggings och tröjor :) Ska höra av mig till min mormor också och prata med henne om underkläder haha,och för att jag vill träffa hennes såklart. Men det sker massor och ni kommer få veta mer om vad som kommer ske under höstlovet. Jag är i alla fall positiv och på bra humör.
Jag hoppas ni har en bra dag så ses vi senare :)


Kommentarer
Postat av: martina

sv; drar nog och shoppar sen, självdå?<3

2011-10-30 @ 12:50:04
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Mormor

Hej mitt hjärta!



Ser fram emot att du ska ringa!!

Klart vi ska fixa med underkläderna!

Du kan väl sova här en natt????

Morbror Tobbe ;-) är här på lovet oxå!



Kramar och pussar i massor

mormor

2011-10-30 @ 16:44:17
Postat av: martina

sv; hehe, jag har blivit lite småkär i dom (a)

2011-10-30 @ 17:26:25
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback