skolans mål och planer

Mina mål för skolan som jag vill klara denna termin är att vara godkännd i alla ämnerna och inte ha ett enda ig.
Men just nu ser det illa ut engelskan,pratade med både pappa och C igår hur vi skulle lösa det. Dom kom på en riktigt bra idé att jag ska skriva ett brev till C om vad jag gjort under hela dagen och en till pappa om hur jag mått under hela dagen på engelska,för då tränar jag på alla verb i engelskan och speciellt ord.
Men i dessa ämnen vet jag att jag är gödkänd i.
°Matte
°Svenska
°NO
°SO
°Musik
°Idrott
°Teknik
°Bild.
Dom ämnerna som fattas ska jag ha på Vår terminen.
Så vi får se hur det blir med dom ämnerna jag kommer ha då.
Redan nästa vecka blir det besök på Älvsjö Mässan med skolan,det blir gymnasium-mässa.
Så vi 9:or ska åka dit och fråga en massa och få information om dom olika skolorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback