shit,detta tar kol på mig,inte bra.

Jag tror jag kommer ge upp snart! Allvarligt den här uppsatsen tar kol på mig. Jag är hur trött som helst och hoppas jag blir klar med den imorgon för jag orkar inte vara uppe mera,redan igår kväll så var jag vaken till kvart över 3. Inte okej för mig? Och vaknade 3timmar efter typ? Men hoppas min musik uppsats är klar imorgon,ska börja kolla på Claude Monet också pga har en uppsats i bild också. Har en bokrecsion,sedan planera in egen lektionen på idrotten. Det är mycket mer,som NO,bir snart prov i det igen. (SUCK)! Men ska försöka hålla humöret uppe ändå. Ska gå duscha nu och sen ta och gå lägga mig i sängen o SOVA!! Så vi hörs imorgon.
En bild på Prinsessan,i lördags när vi skulle gå ut så tyckte hon att hon kunde gå ut sådär haha.
Vilken Sötnos hon är :) ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

Alllt bra idag ? :)

2011-11-08 @ 07:25:13
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: Michelle

så söt bild:)

2011-11-09 @ 16:11:30
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback