Fars dag

Idag vaknade man med att ha sin lilla syster bredvid sig och det var rikitgt mysigt,så morgonen började hur bra som helst. Men i alla fall dagen började bra,pappa fick frukost imorse han anade inte vad som väntad honom senare under dagen. Efter det skedde så låg jag och Prinsessan tillsammans i min säng och kollade på TV,en liten stund senare blev det massa avsnitt utav Keeping up with the Kardashian. Så hon låg bredvid mig hela tiden och var så lugn. Hon har nästan aldrig varit så lugn,så länge,hon låg nästan bredvid mig i 2/halv timme med mig.
Haha men senare så gick vi alla upp och gjorde i ordning lunch,därefter åkte pappa och hämtade lilla syster Alexandra och under tiden han gjorde det så gick jag ner till Centrum med Grodan. Vi handlade lite kakor,Cola och en tårta till fika,C gjorde en sockerkaka hemma. När vi kom hem så hade inte ens pappa kommit hem ännu så jag satte igång med disken och la in den i diskmaskinen,samtidigt som C gjorde klart det sista. När jag väl var klar så kom han hem precis i tid. Vi väckte Prinsessan som vi la efter lunchen så hon kunde få lite sömn,och vi alla satte oss och fikade. Pappa fick en tjocktröja som var väldigt mysig,en silver penna som hans namn står på, osv.. Men efter de så tog vi också det lugnt. Framåt mot kvällen nu så har det varit lugnt och alla har haft trevligt,pappa är och lämnar Alexandra nu och sen är han hemma igen. Alla andra sover förutom C och jag.
Imorgon blir det att dra till skolan,tror jag kommer ta sovmorgon till halv 8,brukar gå upp kvart i 6. Men imorgon blir det nog lite sovmorgon. Skönt faktiskt. Haha hade i alla fall roligt idag angående jul klapp haha,som pappa och C sa att jag kunde önska mig hahaha,trodde jag skulle dö av skratt men skulle kunna tänka mig hur resten av familjen skulle reagerat under julen när jag skulle öppna den haha. Nu ska jag ta och fortsätta kolla på Keeping up with the Kardashian.
En bild ifrån fredags innan jag drog ifrån Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback