2011-11-26

På vägen til parken och fotbollsplanen.
började spela.
Sedan gungan.
Sedan bakade vi .
Lussebullarna
Barnens fantasi haha.
Fantasi.
Pepparkakorna.
Dom klara lussebullarna.
Idag vaknade man vid 9-tiden och det var en solig dag såg jag när jag satt och åt fruskost med hela familjen.
Jag mår bara bra idag och idag gick jag och lilla syster ut med mina syskon och spelade fotboll, vi lekte en stund också. Tills vi drog hem vid 2tiden och lagade lunch åt dom. Vid 5-tiden kom pappa och resten av familjen hem. Det blev korv stoganoff och efter det så blev det bakning. Pepparkakor och lusse katter o lussebullar . Alla blev jätte fina men väldigt stora haha, vissa såg jätte roliga ut pga alla hade gjort utav sin egna fantasi. Nu blir det mys framför en film med familjen och sedan kankse ett spel med pappa, C och lilla syster Alexandra i BUZZ! Haha men vi får se om dom har lust med det.
Imorgon är det första advent och då blir det lussebullar, lussekatter och pepparkakor, det var därför vi bakade idag.
Efter det så får vi se vad som händer? Kanske kommer kunna åka iväg och handla julklappar till alla ? Eller i alla fall börja köpa till alla. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback