2011-11-22

Prövade klänningen på BikBok.
Och jag var dessutom och prövade en kjol med ett spetslinne på H&M.
Såhär såg det ut.
Idag så orkade jag inte att gå upp, jag var så himla trött. Ville inte gå upp, ville ligga kvar bara och sova under mitt varma täcke. Men så blev det inte jag fick gå upp istället och sätta på mig kläder. Det blev lite myskläder idag för jag orkade inte att sätta på mig några jeans eller leggings. Jag var i skolan till kvart i 8 och väntade på Mikaela tills hon kom. Jag mår bara bra idag men som sagt är jag trött.
Efter skolan så stack jag till Centrum med min lilla My (Mikaela) , vi kollade på kläder för jag skulle hitta en klänning eller något annat liknande till julafton och nyårsafton. Hittade en riktigt fin klänning som jag gillade, den var väldigt fin och den vill jag ha på julafton. Vi får se hur det blir med det. Efter vi hade gått runt i typ 4timmar så kom pappa och resten av familjen och hämtade upp mig, sedan så åkte vi och åt på en resturang . Nu var man hemma och ska snart duscha och sedan gå lägga mig för är riktigt trött. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Alejandra

asso omg fetttt fiiinnnn!!!! vackraste sötisen !<3 <3 <3 ;D

2011-11-24 @ 07:02:30
URL: http://alejandraslife.blogg.se/?tmp=230113

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback