2011-11-15

En bild ifrån somras,då alexandra och jag åkte till stan.
Saknar sommaren då man kunde gå runt i shorts och bara vara sig själv,utan nu måste man gå runt och frysa istället och se vit ut :( Vill vara brun och inte vit/brun.. Måste sola,så det får jag lägga in någonstans i mitt schema haha,så jag hinner sola och bli brun. Jag mår jätte bra idag och är väldigt glad för att jag har fått VG på teknik uppsatsen,många VG:n nu minsann. Blir så stolt över mig själv. Jag kommer idag försöka kolla klart på min svenska uppsats,om jag är nöjd med den så skickar jag in den sen. Gillar inte att det ska vara såhär kallt ute men vad ska man göra? Man får leva med det. Nu ska jag dra vidare,vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback