15 Maj

Hej på er!

Idag så har jag haft det tråkigt men ändå bra.. Ikväll händer inte så mycket kanske går ut igen och rör mig runt 8-9km igen :) Gjorde det redan imorse.. Men jag sov 1timme inatt,somnade klockan 4 och vaknade ungefär vid 5 tiden. En viss person tror jag ljuger om en massa men orkar inte bry mig då? För jag tycker att man ska ta reda på sanningen först innan man säger något i förväg?? Men jag mår inte så bra idag men det är en annan femma... Imorgon är det möte i skolan och ska till sjukgymnasten för att kolla mina knän (ÄNTLIGEN!) . . Och senare under dagen så får vi se vad som händer? kanske drar in till stan och hittar på något? Men vi får se..

Nu ska jag ta och dra så vi ses snart igen.

Pussar och Kramar //Steffie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback