2011-06-27

Hej på er.
Idag så ska man dra o bada med syskonen och bland annat 2personer till. Vi kommer dra någonstans där ingen vet om vilket ställe det är. Men idag mår man bra antar jag och hoppas ni också mår bra. Det är fint väder så det blir nog att man ska vara ute idag :) Kanske en 27min inomhus vid krysset? Vem vet??? Behöver bli brun så måste vara ute.
Imorgon så blir det att träffa kära lilla syster och gå i stan med henne,vi kommer också gå på BIO,det kanske blir Kung Fu Panda 2? Vem vet eller någon annan film?? Men det ska bli kul o träffa min lilla syster,har inte träffat henne på 1månad.. Men nu ska jag få träffa henne. :) Mer får ni reda på ikväll antar jag?? Kanske kan åka ner till norrköping med alexandra och mamam sen för att umgås lite med hon o mamma? Och träffa lite kompisar? Saknar en person otroligt mycket men kommer bli retad för jag har fått tillbaka min stockholms dialekt.. Men vi får se vad som händer.
Pussar och Kramar //Steffie♥
En liten rolig bild på mig när jag har en ballong innanför linnet haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback