2011-06-13

Hej på er!
Har inte bloggat så mycket pga har inte varit hemma. Jag mår bra och idag blir det att vara barnvakt åt min lille bror jonathan :) Jag och han kommer hitta på en massa. Nu i veckan får vi se vad som händer,måste snart hämta mina saker o det är bråttom :O Jag kommer försöka blogga mera nu i veckan men lite svårt när man är så upptagen.. Kommer kanske vara lite borta men det får vi se om. Jag hoppas att ni mår bra och kommer ha ett underbart sommarlov. Jag har i alla fall ett bra sommar lov än så länge. Hoppas att jag kommer in på skolan. (Håller tumma)

Pussar och kramar //Steffie♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Supper fin blogg :)). Hälsa Alex :D !

2011-06-24 @ 00:36:22
URL: http://lookeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback