2011-02-22 - Sleep over

Hej !

Idag kom jag upp till stockholm vid 2tiden och sedan åkte jag och pappa Thomas hem lämnade grejerna,åkte direkt till Liljeholmen för han skulle köpa en klocka och handla.. Efter det så åkte vi till fruängen och solade haha,jag har blivit brun haha,vi kommer sola igen på fredag innan mamma och alexandra kommer upp hahaha! :) Jag mår sådär men det blir mycket bättre.. Idag under kvällen så kommer jag åka in och möta Luiza i Slussen,jag ska sova hos henne nu under kvällen till imorgon :) Vi får se vad som kommer hända imorgon? Någon som vill ses kanske? Då är det bara att ta och messa mig ;) Kanske så drar jag och träffar min Bästis imorgon men vi får se när han kommer sluta haha :) Jag hoppas att ni har haft en bra dag :)
Just nu sitter jag ny duschad och ska snart börja röra mig upp till tunnelbanan,Thoams följer mig eftersom han är så rädd om mig ;) Vi ses snart igen.

Pussar //Steffie♥



Kära stora syster Luiza Sjöblom =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback