Snart jul

Snart är det jul ju? Jag längtar till julen som f*n. Men jag måste köpa det sista till dom sista men vi får hoppas på att det kommer ske snart. Jag mår sådär pga jag ör helt förkyld och har ont i huvuvdet, har fortfarande ont i ögonen, var uppe hos skol syster och hon sa att jag hade 38,9°. Gränsen på feber... Tror jag kommer bli sjuk imorgon, men vi får hoppas på det bästa. Jag har idrott idag också, vet inte om jag kommer vara med under lektionen? Men vi får se hur det blir. Jag har ingen aning om vad jag kommer göra efter jag slutat idag, men tror jag kommer åka hem för jag mår inte så bra. Jag funderar på att gå runt och pröva lite kläder men vi får se. Kanske träffar Mikaela efter skolan? Hon har ju inte varit här för hon var på Huddinge. Idag hade vi ingen läslektion på morgonen för Helena är iväg med teater gruppen, och nu på Bild har vi inget heller för Bild läraren är sjuk. Men nu ska jag dra vidare. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback