Mikaela.

Det är bara du som kan sätta ett leende på mina läppar när jag är hur ledsen som helst eller mår dåligt,
du har alltid varit min bästa vän och bara du har kunnat få mig på bättre humör när jag mår dåligt. Du är den bästa och underbaraste bästa vännen man kan ha, utan dih vore jag inte glad och utan dig i mitt hjärta vore jag inte hel. Du vet och känner på dig när det är något med mig och som alltid så frågar du mig om det är något och jag säger sanningen om varför jag är som jag är.  Jag vet inte hur jag ska tacka dig att du finns hos mig när jag  behöver dig eller överhuvudtaget finns vid min sida hela tiden, vi har så mycket tankar och drömmar om framtiden och vi vill att det ska ske i framtiden, det är många som säger att vi kommer splittras efter vi gått ut 9:an men det tror jag inte på. Inte ens du gör det ju? Och det roliga är att vi kommer inte splittras, vi kommer finnas där för varandra livet ut.
Älskar dig min bästa vän du är min andra halva, hoppas du får en underbar dag min lilla My. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback