Huvudvärk

Kan inte bara den här huvudvärken släppa någon gång, samtidigt så är man skit varm och trött. Vill få bort den här jobbiga känslan i kroppen och inte ha ont i huvudet. Har försökt vila med prinsen men det har inte kunnat gå, men nu sitter jag med datan här framför mig och har gett upp. Den kommer sitta hela kvällen vet jag, och jag vill inte ta en huvudvärks tablett. Jag mår annars bara bra och måste slå in de två sista julklaparna ikväll, tänkte fråga C om hon har lite papper till mig då. Annars löser jag det på ett annat sätt innan lördag. Idag tog jag hand om mina två sykson och det gick jätte bra, vi var ute i snön och vi har fikat med lusse bullar och kollat på film. NU väntar vi bara på att de två vuxna ska komma hem. Men vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: bexollila.

inte kul :/ krya på dig !

2011-12-22 @ 15:51:25
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback