Hade oförberett prov i Engelska i morse.

En bild på mig och Gurleen ifrån igår.
Exakt hade ett oförberett prov idag i Engelska, det gick ju bra eftersom man skulle skriva en text bara. Jag är fortfarande förkyld men är i skolan ändå, fast det är skit jobbigt. Kan knappt koncentrera mig men det funkar, jag kämpar ändå till slutet. Jag kommer idag äta hemma hos Mikaela efter skolan så det kommer bli roligt, sen drar jag hem och pluggar sedan så blir det sova haha, är så himla trött. Somnade klockan 22 igår. Vilket är ovanligt när gäller mig för jag brukar somna tolv. Annars är allt bara bra. Slutar sent idag, slutar vid 16.00 så jag kommer behöva mer energi. Jag får äta en ordentlig lunch också fast det är soppa, så vi får se hur länge jag orkar stå ut. Vi ses senare.

Kommentarer
Postat av: Alejandra

Weee vi två!! Fin due gumman :* <3

2011-12-08 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback