Förlåt för dålig uppdatering.

En bild på mig och prinsessan.
Sen en på mig.
Förlåt mig för jag inte har bloggat sen i torsdags typ. Har haft fullt upp och var sjuk i fredags. Men idag mår jag bättre men förkylningen sitter kvar, jätte jobbigt tycker jag. Jag börjar imorgon 8.20 och kommer ha läsningen på morgonen direkt. Jag hoppas min morgon dag blir mycket bättre än den jag har haft idag, efter lunch var min dag förstörd. Först på matten så blev jag irriterad på samma person som jag blev irriterad på idrotten också, har väldigt ont i ryggen fortfarande. Kommer plugga ikväll på No provet till imorgon, lärarna satte betygen idag så vi får se hur det blir med mig, tror engelskan kommer sluta dåligt men det är inte så konstigt för jag är dålig på engelska. Resten ser bra ut. Jag hoppade av låten "When you believe" för den var för svår och jag ville inte skämma ut mig om jag inte kan sätta alla toner, det får blir teater efter julen. Det som är skönt efter julen är att vi börjar den 10 Januari istället för den 3, jätte skönt ju? Men nu ska jag dra vidare och äta sen plugga plugga! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback