2011-12-26

Prinsessan på väg till Nacka.
Och prinsen på väg till Nacka i bilen.
Prinsen fick spela Megajump på min Iphone medans vi väntade på maten.
Och prinsessan väntade också och ville få bort sitt plåster.
Prinsen fick dricka sin Fanta och var glad.
Prinsessan fick också lite Fanta och hon älskade det och bad om mera hela tiden haha..
Nöjd eller?
Hon undrade varför jag tog kort haha.
Prinsessan hade suttit i vagnen i ungefär 1timme och blev trött efter att C och jag gick runt i affärerna och kollade kläder haha.
Det jag köpte idag på Rea, på Gina Tricot.
Och en mysig kofta på H&M.
Idag vaknade man utan ström i hela lägenheten, jätte irriterande men vi klarade oss ändå haha. Vid runt 1tiden så åkte vi familjen till Nacka forum och det blev rörigt för det var väldigt mycket folk men jag fick in 2 köp innan vi åkte hem i alla fall. Det var väldigt stressigt att vara i Nacka idag för människorna var typ som djur haha och ville ha allt på REA. Men jag klarade mig och det gjorde C också, fast prinsessan var trött hela tiden, prinsen gick runt med pappa och sedan så stack de och åt glass. Efter jag och C var klara köpte hon en Smootie till mig och hon köpte en till sig själv. Prinsessan fick smaka på min och till slut ville hon har mera hela tiden haha, hon drack nästan upp hela. Men jag mår bara bra och vi får hålla tummarna om att jag får åka till Mikaela imorgon. Hoppas det för det är den enda dagen vi kan ses för sen kommer hennes moster ifrån grekland på besök på onsdag morgon. Så både jag och Mikaela hoppas på att jag kan. Jag hoppas ni har haft en underbar dag och att ni alla andra som inte fått ström ännu får det så fort som möjligt. Nu ska jag dra vidare så vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback