2011-12-23

Brosan min blir 19år idag. Grattis på dig!! Massa kramar.
Dagen före julafton är det alltid stressat. Min store bror fyller år idag och han blir 19år. Grattis till han säger jag. Jag mår bra men få bort en finne till imorgon men det kommer inte lyckas, det är inte möjligt ens att få bort en finne. Men med smink går det nog. Jag kommer idag åka med familjen till Farsta Centrum och träffa brosan sen ska vi hem och fixa det sista till imorgon. Vi får se när vi kommer gå lägga oss igen, inatt gick vi och la oss vid 2 tiden men jag somnade vid 3. Men annars är allt jätte bra, ska börja fixa mig med sminket snart, sedan håret lite mer så jag får lite volym i håret. Jag har också börjat ta mina vitaminer för hår och naglar. Så mitt hår växer snabbare, men måste börja gå utan toffs i håret då, för det gör jag ofta. Det växer tydligen snabbare om inte har toffs i. Så det ska jag testa i 3månader nu, tror ni jag lyckas ha utan toffs i 3månader? Nu ska jag dra vidare.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: det är bara bra med mig :D

hur är det med dig då?

2011-12-23 @ 14:24:29
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: carro

det finna att köpa på apoteket eller bodystore.se :D rekomenderar bodestore på apoteket ligger en flaska på 40kr 60ml på hemsidan köper du 500ml för 89 plus frakt :)

2011-12-23 @ 16:12:49
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback