2011-12-01

En bild ifrån förrra vintern.
Yes det är första december minsann, så det är 23dagar kvar tills julafton. Så som sagt så har jag kvar julklappar till några men det får jag fixa den 20 . Idag så slutade jag i alla fall 16.45 efter sång repet, som tur hann jag med bussen som gick 17.20 . Det blev en lång dag och jag är skit trött men behöver ta en dusch och sen ska jag göra rent naveln , eftersom jag har navel piercing. Men jag mår annars bra men känns som om jag börjar bli förkyld. Imorgon börjar jag 8.00 men slutar 14.10, skit skönt tycker jag. Tror att Mikaela slutar också 14.20 så vi är väll med varandra en  stund sedan så måste jag hem och äta, efter maten så kör pappa mig hem till Mikaela. Och vi får se vad vi gör, vi har pratat om att titta på film och bara vara hemma hos henne och chilla. Nu ska jag dra vidare så vi får höras imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback